Fahrzeug lebt in Leipzig

• Fahrzeug lebt in Leipzig

Hallo zusammen, ich ziehe im Januar von England nach Leipzig. Ich habe mich in diese Stadt verliebt! Meine freunde wohnen in einer wohnung in liepzig und ich würde gerne in meinem lkw in der nähe wohnen.
      Ich würde also gerne auf einem Wagenplatz wohnen, aber bis ich einen finde, wie lange kann ich ohne Probleme auf der Straße parken?
      Außerdem habe ich einige ältere Fahrzeuge in der Emissionsminderungszone gesehen ... ist dieses Gesetz strikt durchgesetzt? Mein Truck ist ein 1996er Diesel.
      Schließlich ist ein Holzofen meine einzige Wärmequelle, sind sie erlaubt?
      Vielen Dank und Entschuldigung für meine schlechten Deutschkenntnisse, ich lerne gerade! Ich werde schreiben, was ich versuche, auf Englisch zu sagen, falls ich keinen Sinn mache!

(hello everyone, i am moving from Uk to Leipzig in january. i fell in love with this city! My friends live in an apartment in liepzig and i would like to live nearby in my truck. So i would like to live on a wagenplatz, but until i find one, for how long can i just park on the street without trouble? Also, i saw some older vehicles inside the emission control zone... is this law strictly enforced? My truck is a 1996 diesel. Lastly, a woodburner is my only source of heat, are they allowed? Thank you, and sorry for my bad German language skills, i am currently learning! i will write what i am trying to say in english, in case i am making no sense!)
    • Mit britischem Kennzeichen dürfte die Umweltzone kein Problem sein spätestens nach dem Brexit erreicht dich kein Strafzettel mehr..

After Brexit, no parking fine will reach you in uk... What a luck!

Woodstoves are not a problem since you don't disturb your neighbours with smoke and smell, there is no technical order about it afaik as far as i know
    • Turboassler :

Ja, mein LKW wird in Großbritannien registriert bleiben. Ich fürchte, Ihr TÜV ist zu hart für meinen Müll! Ich bin sehr leise und achte darauf, niemanden zu belästigen. Mein Truck ist sehr verstohlen (eine leere Leinwand für Ihre Straßenkünstler, da bin ich mir sicher!). Und wenn ich alle zwei Wochen zwischen zwei oder drei Orten umziehe, werde ich von der Polizei allein gelassen.
      Danke, gut information!

"Yes my truck will remain registered in the Uk... i fear your TÜV is too tough for my junk! i am very quiet and careful to bother nobody, my truck is very stealthy (a blank canvas to your street artists i am certain!) and maybe if i move between two or three locations every two weeks i will be left alone by the police?"
    • Quellcode

1. ×
      2. Search Modes
      3. ALL
      4. IMAGES
      5. MAPS
      6. VIDEOS
      7. NEWS
      8. SHOPPING
      9. BOOKS
      10. FLIGHTS
      11. SEARCH TOOLS
      12. Showing results for google translate
      13. Search instead for google trandlate
      14. Search Results
      15. Translation result
      16. English – detected
      17. German
      18. "Ja, mein Truck wird in Großbritannien registriert bleiben ... ich befürchte, Ihr TÜV ist zu hart für meinen Müll! Ich bin sehr leise und achte darauf, niemanden zu belästigen, mein Truck ist sehr verstohlen (eine leere Leinwand für Ihre Straßenkünstler, da bin ich mir sicher !) und wenn ich alle zwei Wochen zwischen zwei oder drei Orten umziehe, werde ich von der Polizei allein gelassen? "
      19. Feedback
      20. https://translate.google.com
      21. Web result with site links
      22. Google Translate
      23. Google's free service instantly translates words, phrases, and web pages between English and over 100 other languages.
      24. Download & use Google
      25. Translate Community
      26. About Google Translate
      27. Google Translate Help
      28. Languages
      29. Translate Google
      30. PEOPLE ALSO SEARCH FOR
      31. Best translation tool
      32. Linguee
      33. Bing Translator
      34. Google Translate
      35. The Free Dictionary
      36. More results
      37. https://www.omniglot.com › articles › tra...
      38. 6 Best Online Translation Tools - Omniglot
      39. Google Translate alternative
      40. How can I translate a picture?
      41. How do you use Google Translate?
      42. Feedback
      43. Google Play
      44. Google Translate
      45. 4.4 (6M)
      46. Translate between 103 languages by typing • Tap to Translate: Copy text in any app and your translation pops up
      47. Google LLC
      48. Install
      49. www.theatlantic.com
      50. Web results
      51. The Shallowness of Google Translate
      52. 30 Jan 2018 · Frank would write a message in English, then run it through Google Translate to produce ...
      53. https://chrome.google.com › detail
      54. Google Translate - Google Chrome
      55. 18 Oct 2017 · View translations easily as you browse the web. By the Google Translate team.
      56. https://www.deepl.com › translator
      57. DeepL Translator
      58. Tech giants Google, Microsoft and Facebook are all applying the lessons of machine learning to translation, but a ...
      59. https://en.m.wikipedia.org › wiki
      60. Google Translate - Wikipedia
      61. Google Translate is a free multilingual machine translation service developed by Google, to translate text. It offers a website interface, mobile apps for Android and iOS, and an API that helps developers build browser extensions and software applications.
      62. Available in: 104 languages, see
      Alles anzeigen
    • Neu

Gast :

. hast du plan von fähren oder geht das per zug?
      Mit Zug geht es am günstigsten und schnellsten. LKW bis 7.5to waren ca 70€ und in knapp 35min biste drüben. Das ist aber irgendwie noch abhängig von der Anzahl an Menschen die im Fahrzeug sitzen. Glaub unser Angebot war für ein 7 Tonnen Womo + 2 Leute + Hund. Falls ihr einen Hund dabei haben solltet achtet auf die Bestimmungen (Ausweis, Tattoo, Chip etc) die sind wie viele Insel Staaten da ziemlich streng.
    • Neu

70 Euro sind auch arg optimistisch, allein der Hund kostet schon 15 Euro pro Fahrt. Und es geht u.a.nach Fahrzeughöhe und Länge, nicht nur nach Tonnen.
      Keine Ahnung wann du die 70 Eus bezahlt hast aber aktuell sehen die Preise "etwas" anders aus, eher so Richtung locker 120 Eus für Womo in VW Bus Größe.